Bol Vas ometa i ograničava? Pozovite nas

Bol u vratu napred i pozadi

Vrat se sastoji od pršljenova koji se protežu od lobanje do gornjeg dela trupa.
Bolovi u vratu su česta pritužba. Mišići vrata mogu se istegnuti zbog lošeg držanja tela - bilo da je to nagnuto nad računarom ili pogrbljeno nad radnim stolom. Osteoartritis je takođe čest uzrok bolova u vratu.

Retko bolovi u vratu mogu biti simptom ozbiljnijeg problema. Potražite medicinsku negu ako Vas bolovi u vratu prate utrnulost ili gubitak snage u rukama ili rukama ili ako Vas boli puštanje u rame ili niz ruku.


Pozovite nas
Bol u vratu napred i pozadi

Vezbe za bol u vratu i Lecenje

Kada mišići vrata, grudnog koša i gornjeg dela leđa oslabe, zategnu se i / ili izduže, ramena mogu postati zaobljena, a glava opuštena napred. Ovo loše držanje zauzvrat stavlja veći stres na fasetne zglobove vratne kičme i intervertebralne diskove, kao i na mišiće i ligamente.

Vežbe za vrat su uobičajeni deo gotovo svakog plana lečenja bolova u vratu. Tipičan program vežbi za vrat sastojaće se od kombinacije vežbi istezanja i jačanja, aerobik vežbe i verovatno vežbi za aktiviranje tačke.

Aerobik vežbe povećavaju protok krvi u mišićima i mekim tkivima vrata i gornjeg dela leđa, što može pomoći u opuštanju mišića i povećati obim pokreta. Pored toga, nakon otprilike 30 ili više minuta aerobik vežbanja, oslobađaju se prirodni lekovi protiv bolova u telu - nazvani endorfini - koji mogu pomoći u smanjenju bolova u vratu.

Bol u vratu

Većina bolova u vratu postepeno se poboljšava kod kućnog lečenja. Ako ne, obratite se svom lekaru. Potražite hitnu pomoć ako jaki bolovi u vratu nastanu usled povrede, kao što je nesreća u motornom vozilu, ronjenje ili pad.

Vezbe za bol u vratu Lecenje